shopping


Vad har jag att bjuda på idag må man tro?
Jo nere på stan hittade man ju både det ena och det andra ska ni tro, ett par skor och två t-shirts och en klänning till det braiga priset 49,50. Snacka om att jag hittade toppengrejer. Hittade ju såklart också 3 klänningar till och en kjol, men de kanske kommer hem i veckan istället, vill ju liksom inte se ut som värsta shopparen med så mycket i påsarna (:
Man hade ju också fått löning på kontot vilket man tackar och bugar till, så mycket roligare det är att gå på stan när man har pengar!
Nu ikväll har jag och mamma vart ute på en långrunda med bilen, och jag är så stolt över mig själv att det går så bra :) Sååå glad jag blir efteråt. Imorgon ska jag och pappa på körskolan och fixa lite.

Nu väntar glass och mammas kladdkaka, ibland är hon allt bra snäll hon.

ma höres

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0