söndag.

Hellosan,

Då är man tillbaka i Östersund igen efter en helt lyckad helg i fjällen på alla sätt. Igår gjorde man ett åk, sen låg jag och solade på ett renskin uppe på vårt speciall ställe i backen hela dagen, har ju blivit sådär snyggt brun i ansiktet nu, medans kroppen är vit..mycket fint :/ haha
Idag var det inte lika roligt väder, så vi packade ihop och åkte hem istället.
När vi kom hem så packade vi upp sen drog vi up på golfbanan och gick lite, var fortfarande en hel del snö där så man kunde inte hitta så många bollar, blev väl en 25 st som vi hittade. Satt nere vid sjön och fikade en stund i solen och sen gick vi upp till bilen och åkte hem. Kom hem precis när damkronorna hade lirar klart, trist med förlust måste jag säga..

Har varit och gymmar nu ikväll..fast jag var inte så motiverad kändes de som, körde lite överkropp och mage sen ville de sig inte mera.
Imorgon ska ja ta och powerwalka lite, måste börja med det igen känner jag, fast det är ju ruskigt tråkigt att gå själv, fast jag kan ju lyssna på musik (:

Jag ska också sluta äta godis, ska göra ett uppehåll på ett år hade jag tänkt, får man se om det blir någon skillad.. iaf i plånboken! :)

Nu ska ja gå och lägga mig,

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0