söndag

Hello,

Såg igår att miracle skulle gå på tv, filmen alltså.. så det blev till att kolla på den med pappa och victor. Fast båda de två dissade mig där vid kvart över tolv så jag fick sitta och kolla klart på den själv när alla andra låg och sov, himla roligt ska jag säga er.
Så jag var ju lite trött imorse när vi skulle upp, men det fixade sig ganska bra ändå. Inte lika fint väder som igår men helt okej.. dock kom slasket i backen ganska snabbt så det var inte så himla roligt att åka.. jag och victor tog en sväng till bydalen där vi jibbade lite, jo jag vågade på mig ett hopp mina damer och herrar!  Fast jag måste erkänna att victor ägde ut mig totalt, fast jag får skylla på att han hade skidor och jag bräda (: haha

Nu ikväll har jag varit en sväng på gymmet,måste börja få bort det överflödiga på kroppen nu. Det är dax att börja träna igen känner jag!
Har också sagt hejdå till pappsen som åker till finland i två veckor för att jaga ett flygplan. Varje dag ska han vara i någon ny stad dit planet kommer sen de har åkt sin sväng till mallis, inte de roligaste säger jag och inte pappa heller som får åka sisådär 70 mil enkel vissa dagar för att komma till rätt ställe..sen kan han heller inte vara med oss i påsk vilket var SKIT!  :/

Imorgon börjar jag jobba kvart över sju också, livet är hårt på dagis ska ni veta..det betyder att jag ska gå och lägga mig nu.

ma höres.


/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0