tisdag.


Dagen skulle börja med en powerwalk med pappa i morse, men sängen hade fått nya lakan igår och var sådär mysig och så regnade det lite ute så ingen av oss var väl sådär super pepp på att ge oss ut, vilket resulterade i lite mera sovning för min del och en längre stund för pappa vid datorn ^^
Hade också problem med ögonen imorse när man skulle försöka sig på att sätta i linserna, vilket efter 15 minuters försök blev en lins i högra ögat och den andra i toaletten! 
Har haft pisseont hela dagen så jag ock pappsen fick ta oss en tur ner på stan till kära optikern så att jag fick kolla om det var nått skumt inne där, vilket det inte var utan det kan ha att göra med att lillbrorsan har smittat mig och det är en början på en förkylning som visar sig.

Var också uppe på körskolan och skrev in mig, 1200 kronor fattigare är man ett steg på vägen och det känns väl helt okej förutom i plånboken.
Fick låna en lins av pappa ikväll nu när jag och mamma skulle ut och köra, kunde ju inte köra och blunda med ett öga liksom :P  ne jag fick ta en av pappas endagslinser med större styrka än vad jag har på mina månadslinser, men det gick helt okej faktiskt.
Sitter just nu och diggar nån låt på norska, hittade den på en sida och den är riktigt bra faktiskt, haha.
Har också kollat runt lite flygpriser till spanien och det ser ut att bli ganska billigt faktiskt (:

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen ta och läsa lite i körskoleboken.

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: virre

tack såmycket =)

Det är bara att köra på så har du snart en körkort du med !!

Hoppas att allt är bra annars med dig.. ?! <3

2009-04-29 @ 12:26:24
URL: http://tomglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0