torsdag.

Godkvälls,

Sitter i Bergsjö nu och ska snart göra natten. Var ute på långnäs som vanligt med alla grannar och kollade på majbrasan och hade de mys tills alla vuxna här ute tog fram spritflaskorna och så gick allt på styr som vanligt när det gäller våra kära grannar. Fast man är rätt så van att de gillar att prata mycket när de har fått i sig lite förmycket, vissa har lite svårt med spriten faktiskt. Det är väl hit man kommer att bo om några år när mamma och pappa har flyttat ner, men det blir nog grejer de :)
Vi fick iaf god soppa efteråt och lite bröd, sen drog jag, robin och victor hem hit och har suttit och kollat på en massa bertklipp :D

Jag körde ju ner också idag, och trott eller ej men det gick faktiskt riktigt bra. Imorgon tror jag att det blir en tur bort på golfbanan och slå lite sen får man väl se vad  dagen bjuder på.

Nu ska jag gå upp och kolla vart victor tog vägen, inte vill jag sitta här nere själv.







ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0