Torsdag

Hello,

Har verkligen tagit tag i det här med körkortet nu..mamma tror att jag kan hinna fixa det innan man drar till spanien och det skulle ju uppskattas så nu jädrans ska jag gå in för det här!
Igår var det bakstuga här hemma, gjorde dubbelsats med kanelbullar, och sen gjorde jag och mamma matbröd och sen avslutade jag med att göra en sockerkaka och nougatkakor, så nu har vi lite fika tills pappa kommer hem imorgon från Finland :D
Igår drog jag och mamma en cykeltur till Brunflo och tillbaka, 3 mil sisådär i racerfart också, för när man är ute med mamma kan de inte bli nått annat än racer. Men de var rätt så skönt, tog rejält i benen känner jag idag men då har man ju fått lite träning också.

Vet inte riktigt vad det blir idag, mamma jobbat och victor är i tandsbyn med några klasskompisar och har lan.
Ska nog ta en sväng och gå ut och gå men det är så kallt här, igår när vi var ute och körde vid 8 var det 1 grad, och just nu är det 2-3 grader så det är ju inget kanonväder direkt och det ser inte ut att bli nå varmare dagarna som kommer heller, trist!


ma höres.

/china.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0