onsdag

Godkväll,


Vilken match mellan sverige och usa, lite roligt att samtliga lhc spelarna gjorde en bra match också (:
Iaf, dagen har bestått av jobb till kvart i fem, sen har jag och lillbrorsan vart ute och hoppat studsmatta någon timme, det var ju så himla fint väder hela dagen idag!  Blev ju också en golftävling här på gräsmattan såklart när man inte har nått annat att göra. Kvällen avslutades med lite bilkörning som vanligt, för en gångsskull ville victor med också, lite smått nervös över att jag ska krascha ^^

Imorgon ska jag ner till arbetsförmedlingen vid halv 11 och vara på nått basinformation där, får väl se hur intressant det blir. Sen hade jag tänkt svänga förbi två affärer och köpa två klänningar som jag såg i en tidning som var helt sjukt fina! De blir kalas i sommar.
Sen när mamma har slutat kör vi söderut till hudiksvall och sommarstugan, brukar alltid vara där på sista april så det blir kalas. Jag ska ju också få köra ifrån sundsvall och ner till hudik, så man får väl se hur det går ^^ haha.

Nu ska jag ta och lägga mig och läsa aftonbladet.


ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så'nt matchen men starkt att vända fr 5-2 fan :)Mange o LHCkillarna är ju alltid king så.. ;)

2009-04-29 @ 23:06:33
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0