lördag.

Godkväller,

Idag började dagen med att mamma väckte mig, sen blev de en macka i bilen på vägen ut till golfbanan. Där tog jag, pappa och mamma en sväng och vi hittade 94 bollar :) Ganska skönt att gå på morgonen också, fastän det inte var speciellt varmt och lite blåsigt.
Vi tog sen en sväng ner på stan hela familjen och fixade pappas brillor och nya joggingskor till victor. Jag hittade också lite kläder på hm som jag ska köpa när jag fått lönen :) Det blev också en fika på edenbos sen.
Nu ikväll har vi varit på restaurang, göttans och där var på världens sötaste unge. Helt sjukt, liten och gulligt.
På restaurangen satt ju också ett sällskap på 15 norskar och åt, inte för att jag har emot norskar någonting. De är jättetrevliga och snygga men det känns ju som om det har varit mycket norskar på sistonde^^ och det blir ju lite mera exotiskt om man bara träffar dem under yranveckan sådär, det känns fel att det sitter norskar och äter bara en helg sådär :P men det kanske är så att östersund är en stad som norskar gillar^^ eller så är det helt enkelt för att det är så billigt så de åker hit och lever livet :)

Nu ska jag strax gå och sova tror jag,
Imorgon blir de körning för hela slanten :)

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: madde

ahahahaha, det var kul china :D, ja norskar är faktiskt mest exotiskt på yranveckan, inte sådär i verkliga livet liksom :P haha

2009-04-19 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0