måndag

Hello,

Blev en powerwalk med mamma på en timme innan frukost idag, var så himla skönt väder. (:
Har ju också varit sol här nästan hela dagen, så jag har suttit ute i solstolen och solat och ätit glass :P
Jag och victor fick också i uppdrag att skotta bort lite från snöhögarna som ligger kvar på gården och kasta det på gräset som har kommit fram så att det smälter bort snabbare, nu vill man ju ha bort snön.
Sen har de också blivit en sväng på gymmet nu ikväll, börjar känna att jag har fått tillbaka lite styrka igen så det är ju roligt.
Sen har jag och mamma faktiskt vart ute och övningskört, haha ja att jag skulle göra det. Men det gick faktiskt helt okej.. ja nu blev det ju inte direkt vägen utan vi körde ut i skogen så nån långskogsväg men hej så bra det gick. Ska börja köra nu hela veckan så att jag tar tag i det här på riktigt nu :)

Nu blir de sängen, för imorgon blir de powerwalk igen och sen ska fick jag uppgift av mamma att göra bullar också.




Uscha vad jag saknar det..



ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0