tisdag

Morsning,

Vad har de hänt för roligt i mitt liv kan man ju fråga, och det värsta är ju att just nu så händer det inte speciellt mycket trist nog!
Jobbat hela dagen och skulle igentligen ha tagit mig en springtur nu, men hjärnan är död och huvudvärken kommer krypande så jag tror det inte blir någon träning för min del idag.
Mamma ville att hon och jag skulle ut och köra sen, så det blir att slänga i sig en ibumetin om det ska gå vägen.

På dagiset idag kom en av förskolelärarna från en av de andra avdelningarna fram till mig och berättade en sak.
Hon hade haft utvecklingssamtal med en kille på 3 år där hon ställde frågor som vad han tyckte mest om att leka på dagis och vems han bästa kompisar var. När hon frågade honom om vems han bästa kompisar var sa han ; Hugo ( hansstorebror) Ivar, Anki ( min mamma) och Emma ( jag). Han tycker väldigt mycket om att leka med mig tror jag. Det roliga är ju att både jag och mamma är hans bästa kompisar. Han dissar sin tvillingbror och alla andra killar på hans avdelning. Sötunge som han är! :)


ma höres.

/china

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0