bergsjö


Så sitter man här i Bergsjö alldeles ensam...

Familjen har åkt hem till Östersund och bigbrollan till Märsta. Det är inte det roligaste att var här själv ska jag lova. Har tv:n på för att det inte ska vara tyst, man vet ju aldrig annars. :P haha

Imorgon blir det att gå ner till byn för att ta bussen till hudik och därefter tåget ner till Gävle, fotografering står på schemat och man får ju försöka göra sig lite fräsch till de ^^
På tisdag blir det hemfärd med tåg ( som vanligt) och sen ska jag och pappa packa in allt i släpet och åka ner med de till lägenheten som jag får i veckan. (hoppas vi på)

Lirade också match i lördags, var nervös men det gick bra. Första matchen i nya klubben. :)

Nu ska jag dricka upp mitt te sen ska jag gå upp och lägga mig.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0