brorsan är också bra.


Ibland blir jag faktiskt lite förvånad att man kan vara så ego och bara skriva om sig själv när det gick jättebra för min storebror igår på tävlingen också, han tog en tredje plats. Bra robin, du är king!

En av de hemskaste dagarna i mitt liv idag, satt och toknervösade mig på vägverket i 50 minuter och höll på att dö när jag skulle trycka på den rackarns knappen och få svaret. Men glad blev man när man såg att man var godkänd :)
Nu är det bara sista grejen i veckan, får hoppas att man får åka ner och hämta pappa på fredag. skulle ju vara riktigt roligt isåfall.

Imorgon ska jag och victor åka till ishallen och åka lite, kan ju behövas både för min och hans del.

Nu vankas det kvällsfika.

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: malin

G R A T T I S!



det är så jävla hemskt att bara sitta där och vänta tills man vågar trycka på den där knappen.. haha! Nu är det bara det roligaste kvar (:

2009-08-18 @ 16:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0