drakbåtsfestivalen


Äntligen hemma i kära Östersund igen. Stod ut med 4 dagar i Sundsvall som inte alls blev som jag trodde att de skulle, blev nästan värre. Jag storbölade en dag och mamma hade tänkt sig att sätta sig i bilen och komma och hämta mig men jag tog mig i kragen och stod ut. Fastän man inte ska tänka på pengarna så var det de enda jag tänkte på. Att jobba under drakbåtsfesivalen var nog sista gången för mig. Så sjukt roligt är det ju inte.
Som tacken för att man ställde upp och allt så fick jag ta tåget med med min hockeytrunk, mina treklubbor och en stor väska. Tack för den liksom. Det är ju roligt att han hyr en bil med bara två stolar när han vet att vi är 3 st som ska jobba där. 
 Måste dock erkänna att det var rätt skönt att få åka tåg, kom hem 4 timmar tidigare än de och så slapp jag packa ihop allt osv.  :) haha

Så har man gått på is också, första passet ska vi inte prata om men hösten kommer bli kanon. Jag verkligen längtar!


Måste dra på blåsan och köpa mat tills ikväll och frulle tills imorgon. Till helgen åker man till Bergsjö också om planerna håller.

ma höres

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0