Hur ska detta gå?


Nu är det mycket i rullning för min del. Kunde inte hålla mig utan var bara tvungen att berätta det för mina föräldrar, jag som skulle göra det till en överraskning. Hela veckan uppbokad och jag är så nervös. Tänk om jag inte klarar det?
Nästa vecka så smäller det idag, bära eller brista det vette tusan men jag ska göra det iaf.

Idag har det blivit 3 körlektioner och sen x antal timmar vid teorin. Mitt i allt har jag också hunnit träna två gånger också. Bra jobbat till mig själv.

Får gratta pappa, victor och robin på namnsdagen idag. Det var ju synd att man inte var i stugan och fick smaka tårta ^^

Nu ska jag ta och fixa lite kvällsfika, sen blir brumbrumboken som jag bara måste lära mig allt ur!

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: malin

Du kommer klara det galant vännen! no probs <3

2009-08-13 @ 16:31:20
URL: http://malineliasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0