klubbmästare


Och så vart man ny klubbmästare för i år, tror seriöst ibland att det är fel sport som man håller på med? Jag menar, jag har inte spelat golf sen i september förra året i Linköping, och så går man in och vinner. De jag mötte var ju inte direkt dåliga heller. Men roligt var det iaf såklart och nu kommer mitt namn att sitta i klubbhuset också :)

Helgen spenderades som sagt i Bergsjö med hela familjen. Fick sova med vår hund eftersom han tror att han är en bebis och behöver uppmärksamhet hela tiden. Trångt att ha han brevid sig i sängen men det är så det är. Hoppas han mognar på sig lite och fattar att han kan sova på golvet eller i hans korg också.

Måste ta och äta lite nu.

ma höres.

/china,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0