onsdag


Ibland är det ganska roligt att vara ute och köra med bilskoleläraren. De var och filmade inne på reveljens igår om att det är så uppbokat och tar lång tid innan man får börja på körskolan och de ska visa det på mittnytt idag tror jag, så kolla för jag kommer nog me ;) 
 Erika min lärare berättade också att de hade intervjuvat en elev..såklart tar de pulvret som bara har kört 3 lektioner med en månads mellanrum och frågar honom hur det känns att köra. Han fattar inte varför han inte får köra upp snart? Måste tillägga att han inte får köra hemma heller, eftersom han inte har något tillstånd. Man kan ju fråga sig vad han tänker med denna grabb?

Har också vart hos frillan också tagit bort lite slitet och fult. Blev faktiskt nöjd, ville inte ta så mycket eftersom jag försöker spara men det växer ju så långsamt :/

Skulle behöva klippa gräset här hemma innan jag åker ner till de andra på fredag, usch va jobbigt det är att bo hemma själv i detta stora hus!

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0