tillbaka..


Här vart det inte skrivet på ett tag men hej så mycket man har haft för sig. Man har haft brudsen uppe hos sig i en vecka och röjt, jobbat som tokar på yran och fått höra både any mcdonald och lady gaga. :)

Jag har också gjort mina två första ispass med mitt blivande lag (hoppas jag), plus att jag kollade in lägenheter idag och som grädde på moset har jag fått åka lite tåg också.
Sitter i Bergsjö just nu och ska snart dra mig till sängen eftersom jag ska till sundsvall imorgon och jobba där fyra dagar. Vill inte men jag får tänka på att jag tjänar lite pengar som jag behöver.

Har också spelat lite golf idag med brorsan, var ju inte igår liksom. Men det gick rätt bra de.

Nu har jag lyssnat på lady gagas - boys boys boys  hundra gånger så nu tror jag det är dax för mig att dra mig.



Det här kommer att bli grejt!

ma höres

/china.

Kommentarer
Postat av: ,

2009-08-07 @ 09:21:25
Postat av: mariia

jag vill att du avslöjar lite för mig ;D

2009-08-07 @ 09:21:57
URL: http://mariiap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0