torsdag


Dagarna bara flyger fram och inte känner man av att man går upp vid kvart över 6 varje morgon heller. skönt :)
Idag var den berömda halkbanan som stod på schemat och jag var så sjukt nervös så jag visste inte vad jag skulle ta mig till.
Träffade ju också på en kille där som jag inte har pratat med sen vi gick på körfältskolan i 5an ungefär, vet inte varför det inte har blivit sen eftersom vi håller på med samma sport men idag hände det nått eftersom vi började prata och malin du ska bara veta vem jag menar. han gick i din klass, en blond kille som börjar på f. 
Att stå ut med honom i 4 timmar var lite kämpigt. hoppas för gudsskull att han inte läser det här. sen att han tokraggade och hängde mig i hasorna hela tiden var ju också en grej.
Men jag fixade allt super och måste faktiskt få berätta att hon tyckte att jag var bäst. Hoppas nu bara att det vara var till mig hon sa det :P haha

På lördag sen blir det klubbmästerskapstävling och jag är anmält. Hujedamig vad jag ska spela golf. Jag får tänka såhär. Kunde jag spela riktigt bra i september i Linköping så kanske man kan spela ganska bra på lördag också? :)

nu måste jag sova, kvart över sex imorgon igen. sen rullar tåget till hudik. :)

ma höres.

/china.



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! men guuud. Jag har inte heller träffat honom sen typ första året på högstadiet, men han verkar ju inte ha förändrats speciellt mkt. Haha vad roligt, jag bara garvar, kan se framför mig hur det såg ut.. inte halkkörningen alltså för det vet jag att du ägde ;), men han.. och du. vad mysigt, ni kanske skulle bli ett fint par? PUSS!

2009-08-14 @ 14:46:50
Postat av: emma

haha, ne tanken att vi skulle passa ihop var nog lite överskattad. kommer aldrig att hända :P

2009-08-15 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0