tur och retur gävle.


Sitter just i rättans tid i Bergsjö som jag har gjort sen i måndags. Jag och pappa har tagit oss våra roliga turer ner till Gävle ( 17 mil enkel)  varje dag för att jag ska få träna lite. Ikväll åker jag själv ner till ångersjön där amanda väntar sen ner med henne till Gävle. I veckan nu också så får man reda på lägenhetskriserna också.

Nya tränaren är verkligen kung och gud så roligt det är. Det här kommer att bli toppen!
Träffade också på niklas bäckström när jag precis kom till träningen i måndags, pappa blev lite impad och tyckte att jag också skulle säga att jag var en bäckström. haha.. no chans :P

Nu ska jag ta och rensa massor av kantareller som vi gick och letade igår :)

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0