091214


Tjosan,

Idag har det varit en sån där dag som man absolut inte haft någonting att göra. Elin blev tokig på mig för att jag var så rastlös. Gick en sväng på ica, till vårdcentralen och kolla när man kunde ta baconsprutan och så har jag vart runt och plockar saker i lägenheten hela dagen. Mer än så har jag inte gjort och klockan är just nu 15.34. Jag har fått tiden att gå rätt bra idag.

Imorgon blir det sprutan och som ett brev på posten kommer jag säkert ligga död på onsdag och missa träningen. Här var vi positiva känner jag, men jag skulle nästan kunna gissa att det blir så. Victor höll ju på att kapa bort armen för att han hade så ont så jag har lite att se fram emot. På onsdag så tror jag också att det blir skräckis hemma hos niclas om han nu inte bangar. Han kanske inte vågar?

Jag kommer inte in på msn heller, undra om det är fel på mitt internet eller vart de sitter?
Jag ska ju göra uppgifter till bralls också eftersom hon inte " hinner". Så dagen imorgon kommer bestå av att göra skillnader mellan flyga drake boken och filmen. Hade vart lite roligt att göra någon annan uppgift, men då har jag något att göra om jag nu inte ska jobba.. och det är ju alltid positivt. :)

ojoj, nu blev det skriver en del.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0