bränd räka.


Hallojsan.

Idag blev det inget jobb, fick sova ut lite innan jag fick ett vaknings sms av ida som undrade om jag skulle med på stan och greja lite. Emme hängde på också och helt plötsligt var vi inne på solcity och solade lite. Alla kom ut som brända räkor och just nu i detta läge ska jag säga er att det bränner lite på ansiktet och mina läppar. Är tomatröd!
Vi var iaf och kollade lite grejs men inte hittade man något intressant precis.

Träningen idag gick ändå helt okej. Foten börjar sakta men säkert bli bättre men jag ska inte spela i helgen. Förstår väl de när man har varit skadad men är ändå lite tråkigt med tanke på att jag har kunnat träna hela veckan. :/ men så är det.

Elin och norsken bakade pepparkakor igår också, så det doftar pepparkaka i varje rum här än. Juligt!

Nu tror jag nästan att jag ska gå och sova, får se om man orkar åka med till västerås imorgon.

ma höres.

/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0