dan före dan..


Tjohopp,

Studsade upp imorse(kan vi låtsas) och fick skjuts till jobbet.. skönt. Plättar till lunch med hallonsylt och grädde. Jag gillart! Fick sen sluta vid halv 12 så det var rätt gött.

Var på stan med vicke viking också eftersom han inte hade klart med julklapparna, sen åkte vi hem och såg att godiskungen var på besök ( min farbror) Tog en sväng till maxi med honom eftersom han behövde lite saker och jag själv skulle köpa läsk till mig eftersom jag inte dricker julmust.

Ikväll nu så har vi gjort klart allt här hemma. Fixat med granen och alla julpyntsaker och imorgon är det julklappar. Jag längtar tills jag får öppna och få se mina kläder som jag har slagat in idag och min nya snowbordhjälm. Hej ironi! Nä men det blir nog bra.

Idag fyller min sötase Clara 9 år också, paketer kommer bli försenat men jag tror hon kommer gilla de :) Sen fyller ju också min kära kusin Carin år idag också. Hon blir 24! GRATTIS TILL ER BÅDA! :D

Har fått spotify på datorn också, present från telia. Man tackar! Har suttit och laddat hem massa låtar nu. Är nog sist i Sverige som får de, men bättre sent än aldrig liksom.

Nu ska jag nog ta en sväng till blåsan med mammi, vi behövde lite saker till imorgon och har man tur så kanske man får sig en liten varm svartvinbärsdrink med konjak när man kommer hem.

Nu blev det mycket.

Önskar er alla en riktigt godjul också!

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0