datorn är tillbaka.


The dator is back och 900 kr fattiga. Varför ska 80 trojanska hästar rida in i min dator liksom? Så roligt är det ju faktiskt inte att vara i den. Fast jag förstår ju om de vill kolla på alla mina bilder. Men nu har de kollat på dem en gång och det räcker ju.. så nu har de galopperat iväg och jag hoppas att de inte hittar tillbaka igen. 

Har jobbat 7 timmar idag också, magsjuka på dagis så det står härliga till så vad mer kan jag räkna med än att bli sjuk nu till jul och allt? Det skulle ju vara grädde på moset, eller körsbäret på glassen. Vad man nu säger. 

Träffade malin på jobbet också, hon jobbade på björken. Roligt att träffa henne, kanske blir en tur i helgen ner på staden om hon har tid? Skulle vara mycket trevligt :) 


Nu blir det hemmagjort pizza, och vad ska man kolla på ikväll? SF-kanalen kanske? :D 

ma höres.

/china.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0