färdigklappat!



Äntligen klar med alla julklappar och fattig har man blivit. Tur att jag får lön till veckan :)

En heldag med malin också, väldigt trevligt som vanligt. Det kanske blir nått mys på nyår? Vi får ta och prata lite om de.

När jag kom hem var det direkt att åka till gymmet med Robin. Kändes att man inte har gymmat på några dagar så det var skönt att köra ur sig lite.
Åkte också och hämtade hem LAN-killen så nu är vi alla här hemma.

Sitter och väntar på middag, blir tjälknöl ( själv säger jag tjälknul och det heter de nog här i jämtland) och potatisgratäng, så himla gott.! :)

Imorgon är jag ledig, om det inte är så kallt ska jag kanske ta en tur ner på ishallen och åka lite där? Det skulle vara roligt.

Nu ska jag kolla klart på hockeyn, tre kronor ligger ju under med 3-2. :(

ma höres.

/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0