fisksås över hela sig.

¨

Jobbade lite idag, 4,5 timme blev det. Fíck mina kläder helt nerstänkta av fisksås som vi käkade till lunchen. Men det kanske är så att jobba på dagis? Ne tacka vet jag de andra förskolorna, känns som om det är bättre ordning på allting där. Men man tackar ju inte nej till jobb liksom.
Ska jobba där imorgon också mellan 9-17.30. Pengar pengar pengar :D

Träningen gick väl ändå helt okej. Känner mig seg och foten är inte riktigt hundra. Klubban gick sönder idag också, skitans! Får ta och köpa en ny.

Kollade lite på j20s match mot mora, blev seger där med 4-2. Imorgon ska jag också jobba i kiorren när brynäs spelar emot skellefteå. :)

Nu blir det sängen.

Ska kanske göra om bloggen också, spelar ju inte direkt i linköping längre.. nä det måste komma in nått nytt snart tror jag.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0