glosylta någon?


Märke till min förvåning imorse hur långt mitt hår har blivit, om jag har varit blind förut och inte märkt det eller hur det har varit kan jag inte svara på.. men rätt så långt hade det blivit och det är nog dax att klippa av lite snart. Waern får ta och komma hit. :)


Blev iaf 5 timmars jobb idag på dagiset här i sätra, så det var ju skönt. Ska dit imorgon också och jobba lite. Barnen har så konstiga namn nu för tiden, vart har alla de tadionella tagit vägen? Nu heter man noomi, juni, esther, oona, noelle osv. Ne tacka vet jag mina tider så man hette vanliga namn ^^ haha

Blev gym nu ikväll också, julia var ute och sprang så jag var i gymmet själv, eller ne nu ljög jag. Det var jag och hela j20. Alltid lika roligt att ha killar där inne som sitter och vrålglor. Nästan så att man tror att de har käkat glosylta efter träningen. Det gick väl iaf bra och foten känns lite bättre. Hoppas att träningen går bättre imorgon också.

Nu måste jag ta en duschis och sen blir det nog lite tv.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0