jobb jobb jobb


Blev ingen tidig kväll igår.. vi gjorde en massa julgodis och knäck, ischoklad och sånt.

Jobb idag, 7 barn på två vuxna varav en gick hem vid 12 och en annan kräktes så de två syskonen fick gå hem innan lunch. Va roligt det är att jobba på en avdelning som har haft 17 fall av magsjuka den senaste tiden.
Vi har suttit och ritat julbilder hela dagen, och så har vi lyssnat på musik. Ibland är det ganska soft att vara på dagis, förutom alla sjukdomar då.

Imorgon börjar jag kvart över sju, känns väl inte helroligt måste jag erkänna. Det kommer vara 3 barn på hela förskolan. Jag hoppas att jag får gå hem vid tolv så får gudrun vara kvar med den sista till fyra.

Har ont i huvudet just nu, är det magsjuka? Gick och sov en haltimme förut.. det här ser inte bra ut. Imorgon kommer jag vara sjuk..garanterat!

Måste till blåsan och köpa nogat också, vi ska ju göra mozartkulor och mina mintkyssar.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0