julklappsshopping.


Vaknade av att vår hund körde sjönsång. Han hade nog problem med blåsan idag.. men det var mamma å pappa som tog tag i det som tur.
Hundra minus känns det som det har varit här idag, mycket har gjort att det blåser så att det blir trippel-kallt istället för minus tretton som det egentligen är. 

Har annars varit på stan idag med mammi, pappi och robban. Har letat en massa julklappar men hur lätt är det när man går med hononm som man ska köpa till?
Sen att jag jämt har så sjukt oflyt att jag går in i en affär för att visa robin vad jag tycker att han ska köpa till mamma.. tror ni inte att mamma och pappa står där och köper saker till mig. Hade ju vart liiiiiiite roligare om jag inte visste om att jag skulle få glasen från kosta boda liksom :P haha Hur kan man ha sån tur att vi går in i samma butik i hela stan. Så litet är ju inte östersund.
Blev inget till robin eller victor idag, huvudvärken sa ifrån så nu ligger jag i sängen och tar det lungt. Kan det vara en förkylning som är på ingång?

Vi käkade en lyxlunch på the bisshop arms (stavning?) iallafall och sen blev de lite glögg när vi kom hem. mys.

Nu ska jag nog ta och sova lite, huvusvärken kanske försvinner av de?

ma höres.

/china.




Kommentarer
Postat av: malin

ingeeeen sjuka nu emma för imorn ska vi handla julklappar! :)

2009-12-19 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0