kallt kallt kallt.



Kallt som inne helsike är det här nu! Kylan har kommit till Östersund (för att stanna tror jag)

När jag och malin skulle gå till stan imorse vid 11 då var det -20, inte så mysigt liksom så vi tog bussen. 42 spänn betalade jag tur och retur.. RENA RÅNET!

Hittade en skjorta och en t-shirt på monki och sen bytte jag klockan till en annan. Köpte också lite smågrejs på HM.
Malin köpte saltvattenspray och ett läppstift, bra skit! :)

Har också haft en pratstund med spanjoren på face, en kille som bor i torre de la horadada och tydligen har sett på mina bilder att de var ifrån mil palmeras. Fick sig en lektion på spanska igen och gud så kass han var på engleka! haha det är ju pinsamt. Tänk om han skulle komma fram i sommar och bara ; hola emma. Hemskt ju!

Måste ta och åka en sväng på maxi, hoppas att victor följer med för det är så tråkigt att åka själv!

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0