kväll med dom bästa.


Har lekt med maria och tintan ikväll! :D fick se tintan och pers nya lägenhet också, kan vi säga annat än skönsoffa? Lägenheten var också fin, de ska ni veta. Tack bruds för en toppenkväll!

Färgade håret på tintan och gjorde slingor på maria. Vi tyckte dock inte att färgen tog så mycket på maria så vi bestämde oss för att göra en på mig.. har aldrig gjort något med mitt hår så jag var lite nervös!!
Kan ju nu berätta för er att på mig funkade de iaf så nu har jag en lång ljusblond slinga på vänsta sidan. Mycket snyggt mot mitt mörkblonda hår, haha!

Imorgon är det ju nyår också, känns inte alls som de. Och om 4 dagar går tåget söderut igen.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0