lussebullsdax


Julmusiken dånar från datorn, ipoden kommer förhoppningsvis i julklapp så att jag kan använda min stora ipods förstärkare istället :D

Har varit på en timmes möte om csn och studiemedel, vill vill vill vill inte plugga och jag vill vill vill vill inte ta studielån för kurser som jag inte har någon nytta för senare och jag vill vill vill vill inte börja plugga på någon 3 årig linje bara för att. Buuu för att plugga helt enkelt!

Ska försöka mig på att göra lite lussebullar senare idag också, GÖTTANS! Lite julfika måste man väl försöka sig på innan man åker hem till östersund där mamma redan har bakat allt som går att göra.

Imåndags fyllde min mormor år också, jag skäms att jag inte ringde men jag får skylla på att jag jobbade sent, hade sovit dåligt på natten ^^ och var sen på hockey och hos ida en sväng. Men jag får säga det i efterskott nu istället eftersom de kanske läser det här. Grattis på födelsedagen i efterskott! Vågar man ringa idag eller då kanske jag skäms ännu mera av att ringa sent?

Ikväll är det träning igen, laget är guld! <3

ma höres.

/china.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0