Näst sista dagen på detta år..


och tänk så mycket man har hunnit gjort..

Det bästa är nog att jag tog mitt pick och pack och åkte till Gävle och toppenlaget Brynäs!
Jag saknar er nu när jag är här hemma, men snart kommer jag ner till er, Sköööönt!


Var uppe och kollade på jvm-matchen inatt. Sverige nosar på guldet va? De kommer iaf bli en medalj, det är jag säker på.

Klockan 09.16 befann jag mig imorse på z-hallen för att nöta lite skridskor. Hela ishallen för mig själv i en timme och en kvart. Det gillar vi!

Måste ta och åka ner på stan nu och fixa klockan idag också, gjorde det ju aldrig igår.



Jag längtar tills simon kan flytta ner till mig i Gävle också, har vart så ensamt nu när han har varit här hemma. Han känner sig nog lite ensam tror jag också. Mädd, han saknar nog dig också lite tror jag!

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0