new yooooork.


Tänk att ingen i min familj vill sova på sina vanliga platser, eller så är det kanske så att de rättar sig efter mig? :D haha
Jag och victor sov i mamma och pappas säng medans mamma tog victors. Men det funkar de också. Jango får vi inte heller glömma, han ligger så snällt imellan mig och victor och sover :) Så ska de va.

Var på stan med mammis idag, när hände de senast liksom? Har nog aldrig hänt nästan förut. Inte bara hon och jag iaf. Vi hittade lite kläder till mig som ska bli julklapp och så har jag hittat presenten till lagavslutningen imorgon.

Har också tjärat ner mig helt i paloma faith - new york. Den går om och om hos mig hela tiden.

Ikväll är det robinson och sen blir det nog 2012 på bio med lillbrorsan också. Jag vet att han vill se den så varför inte bjuda honom en gång?

Har blivit lussebullar, fruktkaka och annat gott här hemma idag också. Nu börjar det kännas att det är lite jul trots allt.

Imorgon går tåget ner igen,

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0