öster om sundet har jag hamnat i.


Ja, jag är alltså hemma i jämtland och östersund..

tåget upp var segt, en timme och tio minuter försenad kom vi iväg från Gävle. Varför blir jag inte förvånad längre att det händer saker när jag är i farten och ska åka tåg? Går det inte sönder, så får jag åka nattåg med 40 partyglada killar och jag ensam tjej i hela vagnen, blir tagen för att jag skulle "smygåka", eller helt enkelt missar tåget på perrongen. Är bara en del av vad jag har lyckats med under mina tågår!

Sitter och kollar på Idol nu, själv eftersom mamma kolla på mord i midsummer och victor lirar nått spel. Det är roligt att man åker hem för att umgås och man sitter själv ändå. Då kunde jag lika gärna ha suttit själv i gävle nästan och sparat mina 450 kr.

Imorgon blir det iaf stan en sväng..måste köpa nått till lagpresenten, och så ville mamma att jag skulle baka med henne. Man kan ju fråga sig vart jag har fått mina bak-gener ifrån? Undra hur många olika saker vi ska baka?

Nä nu räcker det tycker jag.

ma höres.

/china.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0