pppppepparkakor.



Jango och jag sitter i soffan och äter pepparkakor.
Han kanske inte är så kräsen längre lillhunden vår. Men någon Utte-hund som var som en damsugare och käkade allt blir han nog aldrig. Men Jango är rätt så bra han ändå. Till sommaren blir det en liten bebistax också. Jag längtar!

Har sovit en halvtimme tror jag. Såg tio minuter in på matchen mellan sverige och tjeckien och sen somnade jag. Vaknade två minuter in i andra och såg weinhandls mål. Heja heja heja cluben.

Sitter och kollar på någon film på fyran nu. verkar inte alls så speciellt bra men mer än så orkar jag inte göra. Mamma bakar pepparkakor och jag längtar till middan.

ma höres.

/china.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0