roadtrip


Hallu,

Idag har det blivit en biltur som heter duga, 83 mil hamnade vi på. Jag och pappa tog en sväng ner till Gävle så att jag kunde spela träningsmatchen vi hade mot stocksund. Tack pappa du är bäst!
Att vi vann också gjorde ju inte saken sämre.

Sen att de tar 8-9 timmar i bilen är ju en annan sak men det funkade rätt så bra, trodde dock att vi skulle dö på nervägen då det inte var plogat och en massa snö och vi kör mitt ute i skogen.. hade ju inte vart så roligt att stå där mitt ute i ingenstans.
Sen blir det nog inte radion på ett tag nu heller, vi har lyssat sönder alla kanaler som finns tror jag. haha 

Ska strax gå och sova, gick ju upp vid halv 6 imorse så lite trött är man ju allt.
Imorgon blir det staden med malin, grejt!

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0