spegel spegel på väggen där..

Godkväller,

Blev en sväng på stan med ida idag, köpte ett berlock till mitt halsband. En hockeyklubba som jag har önskat mig i julklapp men inte funnits i östersund så jag fick ta saken i egna händer och beställa ett här i gävle där det fanns. Ännu en julklapp som jag vet om. haha.
Har också kollat på Brynäs-HV71 nu ikväll. Brynäs spelade bra till en början men sista perioden var dock inte helt lysande. Förlorade med 2-3 och det var riktigt synd. HV71 var inte att värda att vinna de heller.. men så är det ibland.

Nu ikväll skulle jag och ida se skräckfilm. Mirrors som jag köpte på hemmakväll för en billig peng när jag hyrde en film senast. Såg den i linköping med grahn, bohm och de andra i våras. Jag kan inte förstå hur jag vågade se den då på bio!!. Vi såg 40 minuter sen var det nog. Vågar inte kolla i speglar nu längre. Värre skräckfilm finns inte.

Elin är inte hemma heller, jag vågar inte gå och lägga mig själv så jag får sitta här och vänta tills någon kommer hem. Undra när niclas kommer hem?

Imorgon åker jag hem till östersund, foten är inte riktigt hundra än.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0