tillbaka igen.


Sitter hemma i östersund igen, kom vid halv 2.

Har vart och lämnat in virusdatorn, killen skrattade när jag berättade om det. Är det så roligt att få virus på datorn eller är det mitt virusskydd som är skit? Man kan ju undra?

Jag och brorsan tog också en tur ner på blåsan, eftersom det typ är - 16 så tog vi bilen. Första gången jag körde i snö och gud så bra de gick ^^ haha

Imorgon blir de jobb på dagis, och nästa vecka blir de 2-3 jobbdagar också. Får köpa mina julklappar i helgen nu när jag har tid. 

Hade värsta knäppiskillen som satt snett emot mig på tåget också förresten. Han satt och konstant-stirrade på mig nästan hela resan. Obehagligt var de. Han gillade nog min nya tröja :D

Får nog ta och skjutsa victor ner till sporthallen för innebandyträningen lite senare tror jag.. (när det är skidskytte vill nog inte pappa flytta rumpan), sen hade jag tänkt ta mig en tur till gymmet också.. om nu min högerarm tillåter det. Det gör fortfarande ont sen baconsprutan.

Nu ska jag ut med jangogubben,

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0