trötter.

Hallu.

Orkade inte åka med i bussen igår utan jag tog en heldag själv istället.. till en början iaf.
Åkte till stan och kollade lite, hittade en tröja till mig själv och lite filmer. Hem och så mötte jag upp niclas sen på kvällen och fick lite sällskap till ica. En kille som kommer ifrån östersund som också har flyttat hit ner för att spela hockey, det roliga är att vi inte känner varandra alls :P haha

Joel kom hit en stund sen också eftersom julia inte hade kommit hem med bussen, den hade gått sönder någonstans ute i skogen. Stackars laget.
Fick sig en liten pratstund med honom innan jag gick ner till niclas. Var där och vi snackade lite, kom inte hem förän vid 4 nu inatt :D haha
Vaknar såklart tidigt som vanligt, 5 timmars sömn är inget att hänga i julgranen precis.

Ne nu ska jag gå och duscha. Sen blir det till att kolla på laget som möter segeltorp.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0