var är snön?


Dagarna bara flyger fram och snart är det dax att åka hem igen.. nått som jag faktiskt ser fram emot för julkänslan här är lika med noll här. plusgrader och gräset är grönt, nä gävle inga julpoäng från mig inte.

Igår jobbade man lite, lååång dag och jag var trött till max. Blev inte många sovtimmar igår natt eftersom jag hamnade hemma hos niclas. Mys.
Blev tre timmars jobb idag också, men idag hade jag faktiskt tagit tillbaka mina sovtimmar, bra emma bra :)

Kollade på en period av brynäs-rögle igår också men eftersom det var spel mot ett mål så kände ida och jag att det var bättre att gå hem till henne och äta klyftpotatis och hamburgare, så vi gjorde det istället :D

Träning ikväll, yesyesyes.

nä nu ska jag ta tag i mitt liv och göra nått annat.


ma höres.

/china.



Kommentarer
Postat av: ida

MAAAT!

2009-12-09 @ 00:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0