vilken jul.


Vilken jul, jag är så nöjd med mina saker!
Men de viktigaste är ju att man är med de man älskar mest och det är jag.

Jag fick fina paket av tomten, en OTH box, 4 st kosta boda glas, en supertriss, en lila ipod, ett resesätt med sovfilt,ögonmask och nackkudde från finlandia air av pappa ( kan han ha snott de mån tro) haha, ett presentkort på HM, en tavla, böcker, godis, tröjor, snowbordhjälm, en JET SET klocka. (malin du vet en sån som vi kollade på :D ) och sist och inte minst 7 par korta strumpr. Kändes ju lite onödigt när jag redan har över 140 par. ^^ haha.. men de kommer nog till användning någon gång. Har säkert missat någonting men så är det ju alltid.

Tack mormor och morfar för klockan, den är så fin! :D 

 Kollade på svensson svensson för ett tag sen, enligt mig så är julen över då.. så nu tror jag nästan att jag ska kolla lite på OTH eller så kanske jag ska försöka mig på att föra över låtar till min fina fina fina ipod!

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0