dagens rubrik.

Godkväll,

Det är tydligen nått msn virus som jag har fått, hur många som helst har tydligen haft det. jag är så bitter att jag kollade på länken, jag vet inte hur jag ska fixa det där. Linn hade också fått de, haha stackarn. Ringde till lillebror förut och han skulle förklara hur man kunde göra vilket resulterade till ingenting, jag förstod inte och sen blev jag bara så sur. fasiken!
Jag hittar inte vart man kan ta bort det och installera det igen, nån som är duktig på datorer kan väl höra av sig?

Intervallerna ikväll var inte att leka med, 30/15 15st 10/10 15 st 30/15 15 st. Körde på rätt bra men när vi hade sprungit hälften på de sista 15 så ville inte benet något mera, så ja fick cykla de sista, känns så trist att man inte klarar av att springa alla :/ Nu har man ju köpt nya springskor så jag tycker inte att jag borde få ont nå mera..
Vi körde mycket styrspel på isen sen så träningen var inte direkt jobbig, men ibland måste man ju träffa på de också ^^

Åkte med emma på hemköp innan de stängde, köpte ägg och lite annat. Har tänkt att baka imorgon förstår ni, nått roligt kan jag j göra om dagarna iaf. Får väl se vad jag är sugen på att baka?!
Ihelgen blir det jönköping för hela slanten, ska träffa familjen kalbe. Clara ville att jag skulle åka ner så jag får göra de :) söttjejen min.

Ikväll hade jag faktist tänkt lägga min innan 11, så jag har 4 minuter på mig nu. Då kanske jag kommer upp relativt tidigt imorgon? 







/china



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0