det okända

Hello,

Eftersom madde klagade på att jag glömde berätta en viktig detalj igår vad vi gjorde så får jag göra det nu istället!
Jämt när jag är med madde så blir de att vi sitter och kollar på en massa spökgrejer, så är det ALLTID!
Vet igentligen inte varför, men så blir de.
 Igår såg jag att det okända gick på tv, nått som jag brukar kolla på när jag är hemma i ösd, har ju inte kanalen här. Vi började iaf söka runt på en massa olika klipp och så satt vi och kollade. Blir pissrädd varje gång. Vet ju inte hur sant allting är men nått gör att jag bara vill kolla.
Madde träffade också en ande precis utanför mitt  hus som skrek "madde madde" :P så hon blev ju lite rädd faktiskt, hon löpte nog på bra med hennes kära kryckor till bilen. ;)


/china.


Kommentarer
Postat av: Madde

ah fyfan va rädd jag blev, hoppade ruskigt fort i nerförsbacken kan jag säga :P

2009-02-26 @ 12:45:31
Postat av: Anonym

förresten, anden stod bakom de huset mittemot ditt, akta dig när du går ut idag haha ;)

2009-02-26 @ 12:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0