fredag.

godmorgon,

Idag fick jag sova ut till kvart över nio sen blev man ju klarvaken och då var de bara att gå upp och äta lite frukost.
Måste ta och städa lite här idag, var ett tag sen jag gjorde de faktiskt och inte är det väl så värst roligt måste jag medge men fint blir det ju efteråt (:
Hade sista dagen på hockeyskolan igår och jag måste erkänna att jag tyckte att det var trist, hade så sjukt roligt med de andra ledarna även om det spårade över lite igår och killarna pratade en hel del snusk.. haha :P
Vi hade även is och cardio 30 igår och sen gick vi in och kollade på när lhc spelade emot luleå och det gick väl inte helt bra måste jag erkänna.. även om luleås 1-3 mål var så himla mycket röta man kan ha.. studsade över målisen och sen gick den in. surt sa räven!

Ikväll är de is och det andra av våra nya styrkepass, får se hur det går då :)
Pappa och mina brorsor ska på konsert i helgen uppe i sthlm, tänk så roligt de kan ha de så :P Undra när man får åka hem nästa gång?


/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0