ingen rubrik.

Godkväll,

Idag blev det ju stan som sagt, hittade både det ena och det andra. När jag kom ner på intersport så träffade jag björne från gamla klassen, så vi snackade ett tag och så gav han mig några goda råd med mina springskor också, såklart lurade han på mig de dyraste, fast de var sänkta från 1400 till 980 så det var väl ändå rätt bra (:
Fick också med mig hem en ny bh från h&m, sen kom malin så jag gick en stund med henne också runt och kollade.
Jag köpte också ett par converse också, vita långa, kände att de var min tur nu.. så det fick bli sånna. Skulle ha velat ha gräddvita långa, men de hade inte de i 4or, så det fick bli vita istället, fast jag är rätt nöjd med det också :) Malin övertalar en och köpa, och då kommer man ju själv inte till några motargumet, ^^ haha.
Vi gick sen och käkade lite matm fick bli en pizza som alltid, men gott var de. Åkte sen hem till proppen där linn, fanny, madde och bergh också var, vi lyssnade på musik och kollade lite på disneydax. :D
Har varit där hela kvällen, vi har planerat att göra en ny skiva till omklädningsrummet och den här kommer bli king, helt SUPER!  jag älskar låtarna.

Sitter hemma nu och har druckit lite mjölk och ätit en bulle, ska snart gå och sova tror jag. Ska ju spela mot växjö imorgon, var ju samling vid 12 så man får ju inte sova allt förlänge.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0