ingen rubrik

hello,

nu har jag äntligen fått tillbaka mig dator igen, med nyss virusskydd och allt. 950 kronor fattigare men det är smällar man får ta.

Har hänt mycket i veckan,

Söndag: Var och kollade på jacob som lirade match emot lhc vit p95. HV dängde upp de rejält med 8-0 och jacob gjorde faktiskt två mål, grattis till honom. :)
Åkte sen hem med lhcs buss där killarna försökte vara roliga hela tiden..drog av byxorna på varandra och skulle få en massa uppmärksamhet, moget av dem ja visst.
Gick och la mig iaf vid 9 på kvällen, helt slut och ganska bra av mig eftersom jag skulle upp vid kvart i sex på måndag morgon.

måndag; ledare på hockeyskolan här under sportlovet. Vi började vid sju som sagt så tjugo i sju var jag i hallen, och shit vilka schyssta ledare jag är med. haha så himla roligt. kom inte hem förän vid halv 11 på kvällen. Vi har också börjar med våra nya styrke och intervaller också, får se om de ger några resultat då. :) hade också mina nya skridskor och det ska nog fixa sig med de hoppas jag. är ju lite annorlunda än u+, men jag vänjer mig väl hoppas jag.

tisdag; ishallen hela dagen och sen is och intervaller med laget, finns inte mycket mera att säga om den dagen.

onsdag; hade ingen aning om när vi började idag så jag fick åka ner till ishallen vid halv 9, men var ju en timme tidig så jag och tim som också var där gick upp och drack lite varm choklad sådär på morgonen, gott. Malin och jag var också på gymmet under tiden barnen kollade på någon film och körde våra intervaller. 60/60 *15 skoja inte om att de var jobbigt, max i en minut är ju inte att leka med. sen skulle vi köra puls 150 i 10 minuter också. emma svett är nog mitt nya namn, det är helt sjukt hur mycket jag svettas, nästan värre än isträningarna ^^ haha. skönt att man har kört passet iaf, så jag kunde åka ifrån ishallen vid kvart över fyra så nu har jag hela kvällen här hemma. känns som om jag skulle behöva sova lite, skulle vara rätt skönt faktist. får se om grahn ringer nått, hon skulle göra de om hon fick förtråkigt :P

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0