kvällen.

Godkväll,

Var som sagt en sväng på stan idag med malin, hittade både den ena och det andra.. var en sväng på myrorna också och hittade en väska för 30 kronor, det är väl inte fy skam! Fast jag har ju min drömväska på en av affärerna i stan, måste verkligen ha den. så snygg så se till att gå och köpa den så att den inte tar slut.
Semlan satt också där den skulle kan jag lova, så god.
Ispasset ikväll gick helt okej, vi körde mycket "på mål" övningar eftersom det var syftet idag. Fick också ett skott precis ovanför armbågsskyddet och där jag jag lova att det gör lite ont att få skott. Kommer bli snyggt och skönt blåmärke där, fast jag gjorde ju mål på skottet sen så det var väl bra :P haha.
Var även ute och sprang cardion sen, lite slaskigt måste jag säga att det är eftersom det är några plusgradet och tö, fast skönt var det att springa. Var inne sen och kollade på sista perioden av a-lagsmatchen. De mötte södertälje. Det stod 3-4 inför tredje men sen spelade lhc bra och vann tillslut med 7-5. jocke eriksson ( lagkapten) i lhc blev tokig på klacken eftersom de uppförde sig som skit, men jocke gjorde en sån helt rätt grej. Sen blev de fast i hela hallen och det kanske var därför de vann. :)

Ska gå och lägga mig nu, imorgon blir de ingen powerwalk på morgonen utan jag och malin kör hiit klockan 12 istället, intervallträningen så att säga. Förra veckan var jag helt slut efter de. grymt grymt jobbigt!

sovgott.
/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0