lördag

Hello,

Idag blev de till att kliva upp kvart över åtta och äta lite frukost, sen drog jag ner till ishallen för att hinna till när a-laget gick ut på värmning inför matchen nu klockan 4. Jag skulle iaf värma mina skridskor igen eftersom det bara är skit med de, får väl hoppas att de sitter lite bättre nu iaf. Malin kom också dit och bad att få hennes skridskor slipade. Sen tog vi oss en timmes promenad som vi hade på schemat att göra idag, rätt skönt fakiskt.
Har ätit lite våfflor nu till lunch och snart ska jag ner till hallen igen för att kolla när herrarna möter frölunda. Man kanske får träffa Nizze nått då, lr iaf se honom nått.. målvakstränare i frölunda som han är (:


Igår bakade jag och malin också, det här blev resultatet.






/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0