måndag

Hej,

Idag har jag sökt två olika jobb, får väl bara hopps att jag får nått av de. Jag var också ner en sväng på ishallen och pratade med ussa, ska nog vara ledare på sportlovshockeyn, får lite pengar för det så det blir ju najs!
Åkte hem och gjorde lite tacogratäng, lisas förslag och jag måste faktist erkänna att jag lyckades med det ganska bra :) Kommer nog göra det några fler gånger..nu har man ju nått annat man kan göra än pasta, pasta och pasta. ;)

Åkte ner till ishallen för att vi skulle springa innan vårt möte, men vi gjorde tvärtom och hade möte först och sen var vi ute och sprang lågintensivt i 45 min. Rätt skönt faktist måste jag erkänna, och idag gjorde de inte alls så ont i benet som de  brukar, de gillar vi :)
Annars på träningen gick de också helt okej, mike berättade att jag kommer få mina nya 9k skridskor nån gång nu i veckan så behöver jag inte köra på mina u+ längre, skönt! Vi får hoppas att de är bättre än de jag har nu, men de tror jag nog :)
Sitter och äter lite honungsmelon nu och kollar på tv. Känner mig rätt så trött faktist så idag blir det nog en ganska tidig kväll, ska ju tvätta imorgon vid 7 och eftersom jag missade tvätten förra gången för att jag sov tänker jag inte göra den tabben imorgon igen!

/china.

Kommentarer
Postat av: Emma

Va bra! :D Lägger in allt imorgon :)

2009-02-02 @ 23:17:05
URL: http://ccm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0