onsdag

Godkväll,

Tog en sovmorgon vill halv tio idag och sen väntade jag in klockan till 12 då jag cyklade till world class och tränade med malin. Lika svett som alltid blir man ju när man kör på gym, att man ska svettas så mycket?! Träffade också Fanny och Virre där, de kom när vi hade kört klart våra 15 st intervaller. Sen blev de bastu en stund och sen cykla hem och pluggade lite engelska. Ska som sagt göra engelska prov imorgon, så jag tar mig en tur till Motala. :)
Gjorde också min tacogratäng så nu har jag matlådor för några dagar iaf, göttans.
Sen har madde varit där ikväll också, skulle ju ha pluggat men inte blev det så ^^ vi kollade på film och käkade popcorn. Såg en film som jag har haft i filmhyllan i två år, och jag inte har kollat på den.. lite konstigt men den var riktigt bra faktiskt! :)
Ska gå och lägga mig nu, måste plugga lite innan jag åker till motala imorgon. haha.,

/china.


Kommentarer
Postat av: madde

du glömde berätta va vi kollade på på youtube också, som vi alltid gör haha :P

2009-02-25 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0